Batarya Test Sistemi (BMS)


Fiyatı: 55.000 TL + KDV

İçerik
Batarya test cihazı
Bilgisayar haberleşme kablosu
Güç bağlantı kablosu
Bilgisayar yazılımı
Uzunluk 33 cm 
Genişlik 25 cm
Yükseklik 17.5 cm

Açıklama
Örnek Uygulamalar


1. Yol Simülasyonu

 

2. Kurşun Akü Şarj


3. Sabit Akımda Boşaltma

 4. Sabit Dirençte Boşaltma


 5. Sabit Güçte Boşaltma


Herhangi bir excel dosyasına yazdığınız parametreler ile kendi testlerinizi oluşturabilir. Bu parametrelere göre yazılımı koşturabilirsiniz.

Hava Soğutmalı Sistemi mevcuttur. Bataryadan alınan enerjiyi ısıya dönüştürür. Isı hava soğutma sistemi ile dışarıya atılır. Arkasında sıcaklığa bağlı olarak çalışan fan sistemi mevcuttur.

Batarya Test Sistemi ürünümüz yeni çıkmıştır. Tanıtım fiyatlarımızdan faydalanabilirsiniz.


Batarya Yönetim Sistemi (Battery Management Systems - BMS) Nedir?

Battery Cell Charge/Discharge Test System

Nyquis Empedans Analizi Nedir?

Uygulama Alanları (Applications)

Elektrikli Araçlar
Electric scooter/bike
Güç Araçları
Akademik Çalışmalar
Hücrelerin korunması
Sıcaklık Kontrol Yönetimi
Şarj/Deşarj Kontrolü
Veri Toplama
Modüllerle Haberleşme
Veri Depolama Saklama
Hücre denge kontrol
Batarya deşarj testi
Direnç empedans test ve analizi
Sistem parametrelerinin tespiti ve incelenmesi
Batarya durum parametreleri
Bataryaların şarj ve sağlık durumları
Doğrulama ve gelişim testleri
Kesintisiz güç sistemleri (unintererruptible power supplies - UPS)
Batarya yaşam döngüsü
Batarya analizi
Batarya Yönetimi
Enerji Depolama Sistemleri EDS
Sürdürülebilirlik

Batarya Test Sistemi Kullanım Alanları
1) Enerji Depolama Sistemleri

• Batarya teknolojisi içerisinde yer alan sekonder (şarj edilebilir) bataryalar, hızlı cevap verme
süreleri, yüksek enerji kapasiteleri ve yüksek depolama verimlilikleri gibi avantajlarından
dolayı sabit depolama sistemlerinde kullanışlı olmaktadırlar.


2) Elektrikli Araç
• İçten yanmalı motor kullanan taşıtların karbondioksit salınım miktarının fazla olması ve bu
konuda getirilmeye çalışılan yasal kısıtlamalar nedeniyle elektrik tahrikli araçların
kullanımının yaygınlaşması beklenmektedir. Bu konuda da enerji depolanması amacıyla
bataryalar ilgi görmektedir. Hem yenilenebilir enerji sistemlerinde hem de elektrikli
taşıtlarda yüksek güç ve enerji yoğunluğuna sahip olması nedeniyle lityum-iyon polimer tip
batarya hücrelerinin kullanımı artmaktadır .Elektrikli taşıtlar için akü grubu, akü hücrelerinin
büyük akım kullanımı için paralel olmasını gerektirir. Empedans tutarlı değilse, pil ömrü
etkilenebileceğinden, önemli bir parametre pil hücresinin empedans tutarlılığıdır.


3) Otonom Sistemler:
• T.C. Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Müsteşarlığı otonom sistemler konusunda proje
çağrıları ve yarışmalar düzenlemekte. İnsansız/Otonom Kara Araçları (İKA), İnsansız Su Altı
Araçları Prototip Yarışmaları düzenlemekle birlikte, robotik sistemlerle ilgili proje çağrılar da
yapılmaktadır. Bu doğrultuda firmamız yerli üreteceği sistemle bu projelere destek vermeyi
amaçlamaktadır.


4) Hibrit Sistemler
• Elektrikli araç (EA), hibrit elektrikli araç (HEA) ve bu araçların gelişimi için kilit konumda
olan bataryaların gelişmesiyle beraber, batarya şarj cihazlarında meydana gelecek talep artışı
kaçınılmazdır. Bu araçlarda ana enerji kaynağı veya birinci dereceden yardımcı enerji
kaynağı olarak kullanılan yüksek enerji yoğunluklu bataryaların performansları, yalnızca
batarya hücrelerinin tasarımına bağlı değildir. Aynı zamanda hücrelerin nasıl kullanıldığına
ve şarj edildiğine de bağlıdır. Bu nedenle EA ve HEA’ın kullanımında ve gelişiminde
batarya şarj cihazları kritik rol oynarlar. Batarya hücreleri verimsiz, bataryanın
performansını ve ömrünü azaltan şarj cihazlarıyla şarj edilmemelidir. Bataryanın
performansı, test sistemleri ile Ar-Ge çalışmaları ve senaryo testleri uygulanarak
artırılmaktadır.

Otonom Araçlar ve Dünya

ABD: 33 Eyalet, kamu yollarında otonom araçları barındırıyor.

İsveç: Volvo, birçok insana otonom araçlar sunan Drive Me projesini başlattı.

İngiltere: Hükümet, otonom araçlarla ilgili sorumluluk ve sigorta politikalarını hazırlamak için bir yasa tasarısı onayladı.

Çin: Şangay ilk otonom araç sürüş ehliyetlerini yayınladı.

Güney Kore: K-City otonom araba denemesi için inşa edilen en büyük şehirdir.

Kaliforniya: DMW, halka açık yollarda çalışacak sürücüsüz, tam otonom araçlara izin verdi.

Singapur: Motorlu araçların insan sürücü gerektirmediğini kabul eden yasayı geçirdi.

Yeni Zelanda: Ülkenin araçlarda sürücülerin olması için özel yasal gereklilikleri yoktur.

Almanya: Parlamento geçen Mayıs ayında şirketlerin otonom arabalarını kamu yollarında test etmelerine izin veren bir yasa çıkardı.

Arizona: Vali Ducey, sürücüsüz araçların halka açık yollarda çalışması için yeşil ışık yaktı.

Hollanda: Bakanlar Kurulu, 2015 yılında ilk defa sürücüsüz araç yol testini onayladı.

Sık Sorulan Sorular

1. Batarya ömür testi yapılabilir mi?

- Evet. Yapılabilir.

2. Çok kanallı olarak işlem yapılabilir mi?

- İlk ürün tek modül olarak üretilmiştir. Ancak ihtiyaca göre 4 lü modüller halinde üretilecektir. Çok kanallı olarak test işlemi yapılabilir.

3. Bataryanın dolum oranını gösterir mi?

- Bataryada o ana kadar eklenen veya çıkarılan (şarj veya deşarj) güç miktarını zamana bağlı grafik halinde gösterir. Grafikten okunan değer ayrıca arayüzde gösterilir.

4. Enerji tüketimini periyodik olarak izleyebilir miyiz?

- Yaptığınız testlerin zaman sınırı yoktur. Yapılan 20 saatlik bir test için bataryanın bütün parametrelerini zamana bağlı olarak kaydedebilirsiniz. Bunları geriye dönük olarak inceleyebilirsiniz.